vineri, 23 martie 2012

Romanu vs Pret !!! cine castiga ?

Runda 1 : Am observat si nu numai , ori ce ar fi  noi vrem sa fie "origina" haine sau mancare , sa nu fie fake-uri .Dupa multe reduceri de salariu oameni dati afara de la locul de munca , uni dintre noi tot cauta in magazine preturi ridicate .
Ieri am adus la magazin cafea de fite la 8lei 300ml si eu o aveam cu 4 lei practic la jumate .
Clientul: "Nu iau eu dasta in orasi costa dublu e vrun fake "
Eu am luat produsul respectiv direct de la fabrica cu un pret foarte ieftin . Poate cei care stiu si sunt in domeniu acesta poate confirma sau infirma .
Produsele din metro au adausuri uriase , unele produse sunt chiar cu 800% adaus . Eu am vrut sa fac ceva bine si nu a mers .
Runda 2 :Am crescut pretul la 8 lei cum e normal si minunea sa intamplat , in 4 ore sa dus toata cafeaua .
Clientul: "Ooo... nu am gasit nicaieri asa ceva , si mai ales original ca in orasi (vorba a mers din gura in gura si asa sa dat tot )
Castigator a iesit pretul .Deci daca undeva gasiti mai ieftin si in club e de 4 ori mai mult nu e bun ?!
In ce am vazut eu cam asa e ,dar sa stiti ca nu mereu ce e scump reprezinta ce scrie si pe eticheta .Chiar daca dai o gramada de bani si esti sigur , de multe ori va inselati .
Si in timp de criza noua ne place sa fim in trend ; Trist dar adevarat .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină