vineri, 30 martie 2012

Ghost Rider: Spirit of Vengeance


Download : <>
Comentari :
"Nicholas Cage nu a fost niciodata considerat un actor de 10, iar in ultima perioada tinde sa se apropie clar de celalalt capat al scarii valorice. Ultimele sale filme, Seanon of the witch, Sorcerer's apprentice sau GR 1 si 2 ne fac sa ne punem intrebarea ce se intampla. Personal consider filmul unul foarte slab calitativ, un plot si intriga foarte subtire si putin ramnificata, foarte indepartata de povestea originala MARVEL. De altfel, consider ca unul din principalele motive pentru care cineva l-ar vedea este faptul ca ecranizeaza un personaj foarte cunoscut al universului MARVEL. Acelasi lucru ca la IRON MAN, neaducand in discutie actorii.

Concluzionand, este un film de nota 5/10.
La acest torent, video este calitate 9/10.
La acest torent, sunet este calitate 9/10."

"La fel de bine ti-as putea spune sa nu imi citesti comentariul daca nu-ti convine ce am scris, dar repet, cred ca zona asta pentru comentarii este, ei bine, pentru comentarii. Asa ca eu mi-am spus parerea despre film, tu despre mine. Care e offtopic?
@puKe: sunt de acord ca NC nu a fost niciodata chiar de nota 10, dar sunt cateva filme foarte bune, in care a jucat foarte bine. Dar de vreo 2-3 ani, eu unul, nu mai gasesc un film bun cu NC. Cand am auzit de GR 2 ( care, din ce am citit se vrea de fapt a fi tot GR 1, putin altfel conturata povestea, mai prost in opinia mea. Dar vorbim despre regizori/scenaristi americani, ei vor sa modifice povestea din TMNT si sa faca testoasele sa fie de fapt extraterestrii de pe nu stiu ce planeta) ma asteptam la ceva wow, a fost wow dar intr-un sens negativ."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină