luni, 5 martie 2012

Romania Poate !!!?

Te intrebi ce poate nu ?
Raspunsul este la noi , noua generati . Nu trebuie sa facem ce zice mama sau ce zice tata , trebuie sa ajutam tara sa creasca.
Am dat jos guvernu , a venit noi ministrii , un nou prim-ministru , dar noi tot o ducem rau nu ?
Bugetul este consumat aiurea , bani aruncati in vant pentru nimicuri . Nu ar fi frumos sa stii ca bani tai care ii dai de fiecare data cand cumperi paine si apa , sa fie folosisti intru mod constructiv!?

Daca statul ar gandi ca bani care ii ia in fiecare sa ii inmulteasca si nu sa ii cheltuiasca pentru a salva nu stiu ce banca , noi am trai bine . Romania trebuie un sistem in care sa colecteze taxe si din aceste taxe sa nu fie cheltuite fara a aduce un profit .
De exemplu : putem sa avem magazine , benzinari  de stat unde totul ar fi ieftin . In felul asta toti am castiga , statul cu bani si noi cu produsele oferite mai ieftin . Suna bine nu , cred ca asa a vrut sa faca si cei de la mic.ro dar se dovedeste ca unele produse din aceste magazine sunt mai scumpe ca cele din magazinele normale .
 Trebuie sa va ganditi si voi putin si sa comentati daca am sa nu dreptate , eu investesc fiecare banut care il muncesc si asta se vede in fiecare zi , ce ar fi daca si statu ar face la fel .Las la alegerea ta si sper ca am deschis putin usa catre o gandire altfel decat cea obijnuita .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină