vineri, 13 aprilie 2012

Metro V !!!

Azi  dimineata am fost la metro sa cupar produse . Am cumparat detoate dar surpriza la casa imi arata ca un bax de eugeni costa 999.999 Ron :O . Am intrebat ce are de e atat , si era de la ei .

Pe urma dupa ce am terminat  am vazut ca ma tras in teapa cu alt produs , pretul dupa raft nu era la fel cu cel din factura .

  Am vazut oferta la Coca-cola  , sfatul meu este sa nu cumparati , daca vreti sa il revindeti , are termen de expirare  foarte scurt , cam o luna .Sau in cele mai rele cazuri 1 din 1000 este expirata , sau este apa plata .

  Sistemul de plata prin card lasa de dorit , la varf de ora nu a mesr de loc si cardul pe care l-am folosit a fost si blocat , asta da ghinion de vineri 13.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină