vineri, 3 ianuarie 2014

League of Legends ,LoL,sistem de operare minim !!!


Acum 2 luni am instalat windows 7 , nimic nou . Am vrut sa joc LoL . Am cautat sa vad/compar sistemul pe care il am eu , daca pot sa joc sau nu .

De la versiunea 3.1 am avut sa am probleme , slap bug ,crash si erori de windows . Am crezut ca e de la mine .Am sters windows-ul si am instalat clasicul Xp sp2 , a mers sa joc 2 partide  , dupa circa o ora iar a inceput si erori si crash-uri .

Cateva poze cu sistem/hard-ul
Joc low si cu umbra dezactivata .

Dupa cum arata sistemul pot sa joc un joc normal .

Inca un poza cu efectele hard/soft asupra jocului 

 
P.S acelasi sistem am avut si atunci , cand Lol-ul se afla la aceasta versiune 3.1 , dar se pare ca cele mai noi imbunatatiri au fost in minus pentru majoritatea .

Am un amic , joaca lol de ceva timp , are sistemul mai bun si el are aceiasi problema .

Deci cine sti ce e de facut si poate sa ne ajute cu un coment tutorial cu un sistem asemanator celui din poza , sa ne ajute/ajuta si pe noi/mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină